Tuesday, August 10, 2010

akhirnya jatuh jua titisan2 itu...

tanggal 10 ogos 2010,
air mata ini menitis, aku merasa sayu dan gembira
dengan kedatngn ramadhan kalini...
 kalini ak dpt merasakn benr2 rindukan mak dan adik2,
mislinda mislan kawanku turut menitiskan air mata kerana dikala ini,
rasa rindu kpd keluarga sgt dirasai...
mis kata,"mak aku cakap I LUV U jugak kat ak"...
dalam kesibukan aku bekerja mislinda mislan merequest adha iaitu kembar kpd aidil 
(aidiladha=aku suka nama mereka), adha nyanyi dismping kekasihnya ana
manakala aku dan mis sebagai peminat adha...
adha nyanyi lagu anuar zain-perpisahan
sebaik adha menynyikan rangkp yg pertma air mata ku mengalir...
pilu,sedih dan benar2 menyentuh hati...
bukan kerna suara adha sedap tapi kerana adha nyanyi dari hati dan dia benr2 menjiwai lagu tu...
buat adha akk pesan bersungguh2 dlm perhubungan tu dan akak doakn sehingga ke jinjang pelamin dan akhir hayat...

huh!!!hari yang penuh beremosi untuk affda,mis dan along...
ape2pon LEPAK@TWICE memg besh!!!!









No comments:

Post a Comment

 
Dear Diary Blogger Template